Prečo potrebujete firemný blog?
Aby ste využili potenciál svojho webu naplno!
Máte svoju internetovú stránku? Web pravidelne aktualizujete, doplníte nový tovar, ceny, pretečie cez neho množstvo objednávok a zákazníkov. Zákazník musí najprv na váš web naraziť a keď je už tam, musí sa rozhodnúť, prečo kúpiť práve od vás, keď na nete existuje niekoľko ďalších konkurenčných stránok. Presvedčte ho teda! Založte si firemný blog! Ukážte svojim zákazníkom, že ich počúvate, že viete čo chcú, že sa vyznáte a že vaša firma žije :-).
6 dôvodov, prečo potrebujete FIREMNÝ BLOG a dôvod č. 7, ktorý vám môže priniesť nových potenciálnych zákazníkov:
1. Budujete si reputáciu
Zverejňovaním odborných článkov vo vašej profesii ukážete, že sa vyznáte. Nájdete si svojich fanúšikov a hoci nenakúpia hneď, možno si časom spomenú na váš článok, ktorým ste ich presvedčili o vašej odbornosti. Články môžu písať viacerí ľudia vo firme – napr. zamestnanci špecialisti, ktorí sa vo svojom obore vyznajú.
2. Dostávate sa do povedomia širšej verejnosti
Čo urobí človek, ktorý nemá záujem momentálne kúpiť váš produkt? Klik a je na inom webe. Ale ak narazí na zaujímavý článok, môže si ho prečítať, zapamätať, odporučiť a stať sa vašim novým potenciálnym zákazníkom. Pri najbližšej príležitosti, keď bude váš produkt potrebovať, si totiž spomenie možno práve na vaše články.
3. Blog inšpiruje a motivuje ku kúpe
Tým, že sa začnete zmieňovať o svojich produktoch a službách, vyvolávate u čitateľa záujem. Môže sa inšpirovať a vaše slová ho môžu presvedčiť. Ukážte, ako vaše služby a produkty využívajú ostatní zákazníci, ako sa s tovarom zaobchádza (stačí natočiť krátke video), ako sa dá váš tovar kombinovať s iným tovarom (napr. k týmto topánkam XY ladí kabát Z).
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ: Tipy a triky, ako vylepšiť vlastný web, e-shop alebo blog
4. Aktívne sa dostávate do deja
Na článok majú väčšinou čitatelia možnosť reagovať otázkami a komentármi. Reagujte späť, vstupujte aktívne do deja, pomôžte im, poraďte a vytvorte si s nimi puto! Riešte problémy a podajte vysvetlenie, ak sa stala chyba.
5. Zisťujete potreby zákazníka
Podľa otázok a komentárov zákazníka často zistíte, čo im chýba, čo im nevyhovuje, čo nevedia a teda – kde sú medzery, ktoré môžete práve vy vyplniť! A naopak, čo ich teší, s čím sú spokojní a na čom môžete stavať.
6. Blog zlepšuje pozíciu pre vyhľadávače
Váš firemný blog je zameraný na vaše produkty alebo služby. V článkoch použijete množstvo kľúčových slov, čím si zlepšujete pozíciu pre vyhľadávače. O to viac, ak tam spomeniete aj konkrétne názvy svojich produktov. To chceme predsa všetci! Aby nás našiel každý, kto do vyhľadávača naťuká to, čo ponúkame…
7. Prečo firemný blog (Blog Šikovníka) na www.pocomtuziazeny.sk?
Lebo je to miesto, kam prichádza množstvo žien. Aj takých, ktoré vašu stránku zatiaľ nepoznajú. Ale váš článok ich môže zaujímať. Na našom webe máme pre firmy Blog Šikovníka, možnosť publikovať PR články, otvárať a zapájať sa do diskusií, či iné spôsoby reklamy (pr. banner). Ponúkate akcie, služby alebo výrobky pre ženy? Chceme o vás vedieť! Prečítajte si náš program Pre firmy.
Tešíme sa na váš záujem na: info@pocomtuziazeny.sk.